information

długo nie dawałam znaku zycia.

Rozpoczął się nowy rok szkolny a to oznacza że jestem w 3 klasie Gimnazjum i w kwietniu pisze egzamin Gimnazjalny. Musze się wziąśc do roboty i mam coraz mniej czasu na internet i bloga. Po za tym zmieniło nam sie sporo nauczycieli i są o wiele wymagający od poprzednich.

a to oznacza że nie mam czasu napisać notki a nawet jak mam wolną chwile, nie mam ochoty nic pisac. Nie wiem kiedy pojawi sie nowy post. mam napisane dosłownie kilka zdań.

Postaram sie żeby była jak najszybciej ale jak się nie da zastanowie się nad skasowaniem bloga.

 

Komentarze

  1. rozumiem cię też jestem w trzeciej gimnazjum i też nie mam czasu dlatego podziwiam cię! Porosze nie kasuj bloga pisz nawet jeśli nie często!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. siemka ja tez jestem w trzeciej gimnazjum 3 klasa to tyrowka na kazdej lekcji gadaja nam o tych egzaminach caly material od 1-3 klasy gim trzeba powtorzyc nie dziwie sie ze nie masz czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednab rzecz: NIE KASUJ BLOGA!!!!!!!!!!!! A i gadzam się z Blibbering.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kasuj tak świetnego bloga!!! Też pisze opo i choć nie jestem w 3 gim to ja również w kwietniu pisze egzamin i jeszcze nie zastanawiam się nad skończeniem z blogiem, a Ty pisz nawet jeśli nie często, bo piszesz po prostu BOSKO i bardzo ciężko by mi było rożstać się z tak wspaniałą historią. Tak że nie kasuj bloga nawet gdyby jedynym najbliższym terminem w którym możesz dodać notkę były ferie bożonarodzeniowe(choć mam nadzieję że post będzie wcześniej).Pozdro i 3maj się.P.S.Jak oderwiesz się od kucia i znajdziesz czas to wejdź i zobacz mojego(dużo bardziej prymitywnego) bloga i poczytaj moje wypociny.

    OdpowiedzUsuń
  5. eileen.lorien@buziaczek.pl9 września 2006 15:48

    Hej!Ja jestem w I LO i wcale nie chcę kasować bloga! Przemyśl to... :DU mnie na www.i-tak-cie-kocham-lilus.blog.onet.pl pojawila się nowa notka. Serdecznie zapraszam do przeczytania i skomentowania!Z góry dziękuję!Eileen

    OdpowiedzUsuń
  6. też właśnie zaczełam 3 klase. Niezałamuj sie, wiem co to zaczy że nic sie niechce pisać. Nieksuj bloga, możesz później tego żałować

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczyście proszę przed tym blogiem i jego czytelnikami abyś zrobiła to dla mnie i dla tych czytelników którzyby tego chcieli i napisała o rodzeństwie Harrego. Abyś uszczęśliwiła tego małego chłopca i napisała mu o rodzeństwie. Wychodzę do ciebie z taką prośbą, a dlatego, że jestes uparta równie mocno jak ja postanowiłam dodać ten komentarz pod każdą notką. A wszystkich czytelników którzy zgadzają sie z moja prośbą prosze o pomoc!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Drobinka

Godziny- czyli jak poradzić sobie z czasem